Over ons – Anema Salaris & Advies

Een goede kwaliteit
tegen een eerlijke prijs.

Over ons

Het bieden van een totaalpakket

Korte lijnen.
Snelle reacties.
Persoonlijke betrokkenheid.
Een goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs.
Allemaal heel vanzelfsprekend, bij Anema Salaris & Advies.

Anema Salaris & Advies is dienstverlenend specialist op het gebied van salarisadministratie en personeelsaangelegenheden. We pakken opdrachten snel op, signaleren wijzigingen in wet- en regelgeving direct en geven die tijdig aan u door.
We zijn – in alle bescheidenheid – een ideale partner voor het Midden- en Kleinbedrijf.

Ook Administratie- en Accountantskantoren kiezen steeds vaker voor ons als partner. Wat deze organisaties met name aanspreekt, is onze salaris-online module. Een overzichtelijk digitaal salarissysteem dat aan alle eisen van deze tijd voldoet en u veel werk uit handen neemt.

Onze specialisten zijn flexibel, eenvoudig te bereiken, handelen adequaat en denken met u mee. Met een totaalpakket op maat, zoals ons online salarissysteem, ontzorgen wij u volledig.
Daar kunt u van op aan.

Het team van Anema

Anema opgericht in 1991

Alle Jan Anema

Directeur

Je kunt mij bereiken via allejan@anemasalaris.nl

Baukje Bethlehem

Personeel & Salaris adviseur

Je kunt mij bereiken via baukje@anemasalaris.nl

Rika de Hoop

Personeel & Salaris adviseur

Je kunt mij bereiken via rika@anemasalaris.nl

Martijn de Bruin

Personeel & Salaris adviseur

Je kunt mij bereiken via martijn@anemasalaris.nl

Sake van der Leeuw

Personeel & Salaris adviseur

Je kunt mij bereiken via sake@anemasalaris.nl

Anneke Rozema

Personeel & Salaris adviseur

Je kunt mij bereiken via anneke@anemasalaris.nl

Anema in het kort

Anema Salaris & Advies is uw specialist in salarisadministratie en personeelsaangelegenheden. Wij bieden goede kwaliteit tegen een eerlijke prijs, reageren snel, zijn altijd bereikbaar en persoonlijk betrokken. De ideale partner voor het MKB en met ons digitale salarissysteem ook aantrekkelijk voor Administratie- en Accountantskantoren. Wij ontzorgen u volledig. Daar kunt u van op aan.

Historie

Sommige mensen vinden dat alles altijd beter kan.
Anderen zetten hun schouders eronder en gaan aan de slag.
Ane Jan Anema behoort tot die tweede categorie.

In dienst bij verschillende bedrijven zag Ane Jan Anema met eigen ogen hoe die hun salarisadministratie niet op orde hadden. Premies werden verkeerd berekend. De wet- en regelgeving niet goed gevolgd. De administratie onnauwkeurig bijgehouden. En er bestond een groot gebrek in de markt aan specialisten die hier wél het fijne van wisten.

Deze optelsom bracht Ane Jan ertoe om in 1990 voor zichzelf te beginnen. Hij nam een jaar de tijd om zijn bedrijf te beginnen en had zes maanden later al een kleine veertig klanten verzameld. Genoeg voor de officiële oprichting van Salaris- en Adviesbureau Anema.

Ane Jan begon in eerste instantie in zijn eentje vanuit een slaapkamer in Reduzum. Het bedrijf is nu – drie decennia, honderden klanten en twee locaties verder – uitgegroeid tot een volwaardig salarisadministratie en adviesbureau met vijf werknemers en een tweede vestiging in Sint Annaparochie. Vanaf november 2018 is het bedrijf gevestigd op een prachtige locatie aan de A32 in Grou.

Ane Jan kan tevreden terugkijken op wat hij heeft neergezet, inmiddels heeft hij het bedrijf aan zijn zoon Alle Jan overgedragen. Die heeft de afgelopen jaren elke stap van zijn vader gevolgd en de kennis in huis om Anema Salaris & Advies op dezelfde professionele, persoonlijke en betrouwbare manier naar de toekomst te brengen.

Stel uw vraag aan de specialisten van Anema. Wij helpen u graag.

Stel uw vraag